Yrityksen laatupolitiikkana on tuottaa asiakkailleen täydellinen asiakaskokemus tuotteen tilaamisesta aina sen käyttöönottoon asti. Asiakaskokemuksen pitää olla positiivinen myös vika- ja reklamaatiotilanteissa. Toimitukset hoidetaan lyhyelläkin toimitusajalla joustavasti asiakasta palvellen.
Tuotteiden valmistuksessa pyritään virheettömään toimintaan ja jokainen työhön osallistuva vastaa siitä, että tuotteet siirtyvät seuraavaan työvaiheeseen ohjeiden mukaisina ja virheettöminä. Havaituista laatupoikkeamista on velvollisuus ilmoittaa välittömästi esimiehelle tilanteen arvioimiseksi ja korjaustoimenpiteisiin ryhtymiseksi. Näin estetään viallisen tuotteen pääsy eteenpäin valmistuksessa tai asiakkaalle.
Yritys parantaa jatkuvasti tuotteidensa ja toimintansa laatua. Tehdyistä virheistä opitaan ja estetään samankaltaisten virheiden toistuminen. Yrityksessä noudetaan Lean-periaatteita sekä ketteriä menetelmiä niin ohjelmisto- kuin tuotantotyössä.
Yrityksen johto on sitoutunut lakisääteisten sekä laatujärjestelmän vaatimusten täyttymiseen ja toiminnan jatkuvaan parantamiseen ja viestii niistä aktiivisesti henkilöstölle sekä olennaisille sidosryhmille. Yrityksen johto on hyväksynyt tässä kuvatut arvot ja tavoitteet ja sitoutunut niihin.